Slider

    A kedvezményezett neve: Express Hűtéstechnikai Szerviz Korlátolt Felelősségű Társaság

    A projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása

    A szerződött támogatás összege: 6.337.000 Ft

    visszatérítendő hitel összege: 7.921.250 Ft

    A támogatás mértéke: 40%

    Támogató alap: Európai Regionális Fejlesztési Alap

     

    A projekt tartalmának bemutatása:

    A fejlesztés célja a szervezeti sebesség javítása, az elmaradó adminisztráció megszüntetése, illetve annak automatizálása volt. A Silver Frog Hibrid nevű rendszere számunkra azért lett ideális választás, mivel az említett rendszer valóban képes volt kezelni az általunk is nehezen leírható műszaki üzemeltetéssel kapcsolatos problémákat. Természetesen minden cég más, illetve mérettől függően más megoldásokra volt szükség, ezért kértük a fejlesztés mellett a folyamattérképünk elkészítését is, mely alapját képezte a rendszerbeállításnak. Szükségesnek bizonyult emellett a folyamatok teljes kibontása is, főleg mivel a papír alapú munkalapkezelésről akartunk áttérni annak elektronikus formájára.

     Az Express Hűtéstechnika Szerviz Kft. infrastruktúráját különféle eszközökkel egészítettük ki, mint például:

    • tabletek: a szerviz csapat tagjainak helyszíni adminisztrációjához és munkalap aláíratáshoz
    • laptopok: a műszaki vezetőknek a kitelepült építési projektek kezeléséhez
    • asztali számítógép: a pénzügyön lévő kollégának.

     A meglévő informatikai rendszer a fenti kiegészítésekkel már alkalmas volt a szoftver használatához. Az eddigi számlázó és raktárkezelő szoftver adatait átemeltük az új rendszerbe. Mivel a projekt során beszerzésre kerülő szoftver teljeskörű támogatást adott, nem maradt különálló kapcsolódó rendszer, így integráció más rendszerrel nem volt szükséges. Az eddigi manuális munkalapfeldolgozási folyamatot teljesen átalakítottuk, mivel az új lehetőségekkel változott a beszerzés, logisztika, munkaidő feldolgozás, feladatkezelés rendszere is. A szoftver bevezetése során a kiszolgálandó folyamatokat, nyilvántartásokat, kimutatásokat a szállító a belső kulcsemberekkel való konzultáció során alakítottuk ki. A már kialakított rendszerből egy teszt példányon került sor az oktatásokra, hogy a felhasználók begyakorolhassák a rendszer használatát, éles bizonylatok vagy valós raktármozgás létrehozása nélkül. Az oktatás lezárásával és a rendszer átadásával pedig élesedett a rendszer, a bevezetés után ebből kerültek kiállításra a bizonylatok, innen kerültek feldolgozásra munkalapok, illetve itt lettek elérhetők a vezetői- és döntéstámogató információk. Az oktatás kiemelt részét képezte a terepen dolgozó munkatársak kiképzése a mobil alkalmazás használatára.

     Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy folyamatosan követni lehessen az anyagok fogyását, a projekteken való erőforrás felhasználást és ezzel magának a cégnek a teljesítményét is nagyban emeli.

    A projekt megvalósításának kezdete: 2019.01.01.

    A projekt fizikai befejezésének határideje: 2019.12.31.

     

    A projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01287